شنبه 31 شهریور 1403  
 
Saturday, September 21, 2024  
 
السبت, ربيع الأول 18, 1446  
 

سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات موسسه اعتباری نور

1400/5/31 یکشنبه
سامانه رسیدگی به شکایات موسسه اعتباری نور در اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد فعال گردیده و به موجب آن شما عزیزان می توانید شکایات خود را در آن ثبت نمائید. مدیریت امور بازرسی و نظارت این موسسه وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را به عهده دارد. شکایت واصله توسط کلیه واحدهای این موسسه مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ثبت پاسخ در همین سامانه اقدام خواهد گردید.
همچنین می توانید از طریق ثبت نام در این سامانه تمام شکایات خود را در هر زمان پیگیری نمایید. در صورت عدم پاسخگویی در مهلت معین (۳۰ روز کاری) شما می توانید از طریق همین سامانه موضوع را پیگیری نمایید.
پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمائید .
* در صورتی که قبلاَ شکایت خود را به روش دیگری ارسال نموده اید و پرونده شمادر حال رسیدگی است ، ‌از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید .
* شکایت هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود ، رسیدگی نخواهد شد .
* در صورتیکه جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارند باید مشخصات یک فرد حقیقی به نمایندگی از اشخاص یا شرکت ، در فرم شکایت درج شود ، در غیراینصورت به شکایت رسیدگی نمی شود .
* مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاکی خواهد بود .
* تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره دار اجباری است .
* متن شکایت خود را حداکثر در 500 کلمه تنظیم نمائید .
* با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای ایجاد ارتباط با سرور در فضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات ، شایسته است در ابتدا متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ نموده و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت نامه خود ، آنرا در محل متن شکایت کپی نمایید .
روش ثبت شکایت
1- بر روی دکمه " ثبت درخواست " کلیک کرده و فرم نمایش داده شد را تکمیل نمائید .( تکمیل بخش های ستاره دار در فرم الزامی می باشد . )
2- بعد از ثبت درخواست پیامکی حاوی کدپیگیری به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که جهت پیگیری سفارش خود می توانید از آن استفاده نمائید .
روش پیگیری شکایت
1- بر روی دکمه " پیگیری درخواست " کلیک نمائید .
2- در فرمی که نمایش داده میشود کد ملی و تلفن همراه خود را وارد نمائید و بعد از وارد کردن کد امنیتی بر روی دکمه " بررسی اطلاعات" کلیک نمائید .
3- در این مرحله یک فرم مشاهده میکنید . همزمان یک کد به تلفن همراه شما ارسال میشود که می بایست آن را در کادر " کدیکبارمصرف " وارد کنید و سپس دکمه تایید را کلیک نمائید .
4- در صفحه ای که باز میشود لیست شکایاتی که با شماره موبایل خود ثبت کردید مشاهده خواهید کرد . با کدپیگیری میتوانید شکایت مورد نظر خود را در این صفحه جستجو نمائید .