جمعه 23 شهریور 1403  
 
Friday, September 13, 2024  
 
الجمعة, ربيع الأول 10, 1446  
 

بن کارت

بن کارت چیست؟
 بن کارت نوعی کارت است که به‌صورت گروهی و به تقاضای
 صاحبان کسب‌ و ‌کار برای انجام عملیاتی مانند پرداخت‌های گروهی و مناسبتی برای کارکنان آن مجموعه از کسب ‌و کار صادر می‌شود. دارندگان این کارت می‌توانند از طریق پایانه‌های فروشگاهی (POS) فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی، کالا و خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنند. بن کارت‌ها قابلیت پرداخت قبض، خرید شارژ، مانده گیری و... را دارند. همچنین این نوع از کارت‌های بانکی قابلیت شارژ مجدد را نیز دارند.


بن کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

  • صدور بن کارت با درخواست سازمان، شرکت و موسسه متقاضی از طریق مراجعه به هر یک از شعب موسسه و تکمیل فرم درخواست و انعقاد قرارداد امکان‌پذیر است.
  • بن کارت‌ها بانام بوده و برای کلیه کارکنان تابع سازمان درخواست‌کننده، یک‌بار صادر و طبق برنامه‌ریزی و برنامه زمان‌بندی مدنظر سازمان ذی‌ربط، در فواصل متوالی شارژ می‌شود و دارندگان می‌توانند موجودی آن را به‌دفعات و هر بار به میزان دلخواه تا سقف موجودی کارت خرج کنند.
  • قابلیت چاپ آرم و نشان شرکت ‌یا سازمان درخواست‌کننده بر روی کارت خریداری ‌شده نیز وجود دارد.
  • مدت اعتبار بن کارت 3 سال است و قابلیت صدور مجدد کارت و رمز آن در شعب موسسه امکان‌پذیر است.
  • بن کارت قابلیت اخذ خدمات بر روی تمام پایانه‌های فروش (POS) شبکه بانکی کشور را دارا است.
  •  دارنده بن کارت نمی‌تواند از حساب بن کارت خود به‌صورت نقدی برداشت نماید.
  • کارت‌های الکترونیک دارای رمز مخصوص هستند که این امر از سوءاستفاده در صورت مفقودی کارت جلوگیری خواهد کرد.
  • امکان دریافت مانده،10 گردش آخر بن کارت، تغییر رمز اول و اخذ رمز دوم آن از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کش‌لس موسسه فراهم است.
  • امکان خرید کالا و خدمات از طریق درگاه‌های پرداخت الکترونیکی و اینترنتی پس از دریافت رمز دوم برای دارندگان کارت مذکور میسر خواهد شد.
  • رمز اول بلافاصله پس از صدور بن کارت روی پاکت مخصوص صادر و همراه با کارت به مشتری تحویل داده می‌شود و رمز دوم کارت در صورت درخواست مشتری از طریق دستگاه‌های خودپرداز قابل دریافت است.

 
بن کارت چه مزایایی دارد؟
  • جایگزین مناسب برای بن‌های کاغذی و حواله‌های غیر نقدی
  • امکان شارژ مکرر به درخواست شخص حقوقی دریافت‌کننده
  • حذف مشکل مربوط به چاپ و توزیع بن کاغذی در سازمان‌ها
  • واریز کمک‌های نقدی طی دوره‌های زمانی متفاوت به درخواست سازمان‌ها
  • تنوع در انتخاب مراکز خرید و اعطای حق انتخاب کالای مورد نیاز به دارنده بن کارت
  • امکان استفاده از شبکه پایانه‌های فروشگاهی و اینترنتی

 
 نحوه دریافت بن کارت چگونه است؟
  • مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری نور
  • ارائه درخواست کتبی به شعبه، جهت دریافت بن کارت
  • معرفی نماینده از طرف متقاضی به‌منظور عقد قرارداد
  • ارائه اطلاعات کلیه کارکنان خود جهت دریافت کارت‌ها و کلیه امور مربوطه
  • ارائه مدارک شناسایی شرکت، نماینده معرفی‌شده و احراز آن‌ها نسبت به تنظیم قرارداد مربوطه، امضای قرارداد و امضاء طرفین قرارداد
  • ارائه اطلاعات کارکنان توسط نماینده شرکت در قالب فایل به شعبه

جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور و یا با شماره تماس 02142931010 مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری نور تماس حاصل فرمایید.