یکشنبه 15 تیر 1399  
 
Sunday, July 05, 2020  
 
الأحد, ذو القعدة 14, 1441  
 

همراه بانک نور


درباره همراه بانک


 همراه بانک نوران چیست؟

خدمتی است نوین از مؤسسه اعتباری نور که خدمات بانکداری الکترونیک بر بستر تلفن همراه را از طریق کارت‌های عضو شتاب، باهدف مدیریت زمان در اختیار شما قرار می‌دهد.

 
  همراه بانک نور چه خدماتی به من می‌دهد؟

عملیات حساب:
 
  • مانده حساب
  • گردش حساب (صد گردش)
  • انتقال وجه به حساب خود
  • انتقال وجه به حساب دیگران، کارت، شبا
  • سرویس انتقال وجه به موبایل
  • انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا) : شما می‌توانید با استفاده از این خدمت بدون مراجعه به شعبه و با استفاده از شماره شبای حساب خود نسبت به انتقال وجه به سپرده‌های سایر بانک‌ها اقدام کنید.
  • انتقال از حساب به کارت موسسه
  • محاسبه شبا: جهت برخی امور بانکی و انتقال وجه به حساب‌های بین‌بانکی، شما نیازمند شماره شبا هستید که از این طریق می‌توانید آن‌را دریافت  کنید. این شماره با IR شروع می‌شود و پس از آن 24 رقم دیگر قرار می‌گیرد.
  • جمع مانده‌ حساب‌های انتخابی: در این قسمت شما می‌توانید موجودی حساب‌های خود را به‌صورت تفکیک ‌شده و جمع موجودی کل حساب‌های خود را مشاهده کنید.
  • دریافت رسید گردش حساب (در نسخه وب)

خدمات تسهیلات:

 
  • مشاهده فهرست تسهیلات
  •  پرداخت تسهیلات دیگران
  •  پرداخت تسهیلات بین‌بانکی: در این قسمت می‌توانید اقساط تسهیلات خود را در بانک‌های دیگر از حساب خود پرداخت کنید.

خدمات کارت:

 
  •  مشاهده موجودی کارت
  • انتقال وجه کارت به کارت
  •  اعلام مفقودی کارت (مسدودی کارت)
  • لیست حساب‌های متصل به کارت
  • مشاهده گردش کارت
  • مانده کارت هدیه
  •  خرید شارژ مستقیم برای کلیه اپراتورهای تلفن همراه
  •  تبدیل شماره کارت به شبا
  •  رمز پویا (فعالسازی - غیرفعالسازی)

پرداخت قبض:

 
پرداخت کلیه قبوض خدماتی با استفاده از شناسه قبض و یا از طریق بارکدخوان

شعبه یاب:

از طریق این بخش شما می‌توانید با فعال کردن GPS دستگاه تلفن همراه خود، شعبه‌های نزدیک خود را جستجو نمایید و یا با وارد نمودن کد شعبه، محل شعبه را در نقشه مشاهده کنید.

تنظیمات:
 
  • تغییر شماره موبایل
  • تغییر زبان
  • اقلام پرکاربرد: در این قسمت شما می‌توانید شماره کارت‌های شتابی خود و دیگران را که به صورت دائم یا مدت زمان مشخصی عمل انتقال وجه به آن را انجام می‌دهید ثبت کنید که برای دفعات بعد نیاز به وارد نمودن مجدد شماره کارت نداشته باشید.  
  • مدیریت نمایش حساب‌ها
  • مجوز انتقال وجه به موبایل
  •  تغییر فونت
  • تغییر رنگ
  • تغییر رمز عبور
  •  تغییر ایمیل
  • غیرفعال سازی حساب کاربری

سوابق تراکنش‌ها:


در این قسمت می‌توانید لیست تراکنش‌های قبلی خود را مشاهده کنید.
  •  انتقال وجه
  • پرداخت قبض
  •  خرید شارژ




 

چطور همراه بانک نور را نصب کنم؟
 
  •  مراجعه به يکي از شعب مؤسسه اعتباري نور، افتتاح حساب و دريافت کارت‌بانکي مرتبط با حساب و دريافت رمز دوم کارت
  • فرم درخواست استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک را تکميل کنيد.
  •  رمز حساب را از شعبه دريافت کنيد.
  •  به وب‌سايت مؤسسه اعتباري نور (www.noorbank.ir) مراجعه کنيد و نسخه همراه بانک (اندرويد يا IOS ) را دريافت کنيد.
  • نصب و فعال‌سازي آن را انجام دهيد.

چطور در همراه بانک نور ثبت‌نام کنم؟
 
  • اطلاعات خود را که شامل شماره موبايل، کد ملي، شماره کارت، رمز دوم کارت و عبارت امنيتي مي‌شود وارد کنيد.
  •  پس از ارسال اطلاعات، کد تأييد به شماره همراهي که ثبت کرده‌ايد براي شما پيامک خواهد شد.
  •  پس از درج پيامک تأييد، وارد مرحله تعيين کلمه عبور و نام کاربري خواهيد شد. توجه داشته باشيد در انتخاب نام کاربري و کلمه عبور باید ترکيبي از حروف و اعداد، کاراکترهاي بزرگ و کوچک و سمبول (حداقل هشت کاراکتر) را رعايت کنيد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مؤسسه اعتباری نور در سراسر کشور و یا با شماره تلفن 02142931010 مرکز ارتباط مشتریان مؤسسه اعتباری نور تماس حاصل فرمایید.