کیوسک غیرنقدی (Cashless ATM ) چیست؟
کیوسک غیرنقدی ((Cashless ATM تمام انتظارات مشتریان از دستگاه خودپرداز و خدمات سلفسرویس بانکی را بجز پرداخت وجه نقد را با هدف ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی سریع، آسان و کاهش هزینه زمانیریالی، نیز برآورده میکند و با توجه به طراحی آن برای پرداخت قبوض و انجام تراکنشهای بانکداری الکترونیک مانند انتقال وجه، بسیار مناسب است. به دلیل مجهز بودن به فناوریهای روز، قابلیت ارائه سرویسهای مختلف و بهروز مشتریان بر روی آن وجود دارد.
درواقع کیوسک غیرنقدی در زمره نسل جدیدی از دستگاههای سلفسرویس بانکی به شمار میآید که بر مبنای نیاز مشتری و زیرساختهای هر بانک، میتوان امکان ارائه خدمات متنوع بانکداری دیجیتال را روی آن پیادهسازی کرد. کیوسک غیرنقدی میتواند نقش زیادی در توسعه بانکداری الکترونیک و همچنین کاهش بار ترافیکی دستگاههای خودپرداز داشته باشد.
کیوسک غیرنقدی چه خدماتی ارائه میدهد؟
خدمات بدون کارت
- مسدودکردن کارت
- گرفتن شماره شبا
خدمات مبتنی بر کارت
خدمات بانکی
- مانده حساب
- ده گردش آخر (چاپ، رؤیت، رؤیت و چاپ)
- واریز نقدی یارانهای (درحال حاضر غیرفعال است)
انتقال وجه
- کارت به کارت
- کارت به حساب (درحال حاضر غیرفعال است)
- حساب به حساب (درحال حاضر غیرفعال است)
شارژ سیم کارت
- شارژ مستقیم
- خدمات شارژ (درحال حاضر غیرفعال است)
خدمات پرداخت قبوض
- پرداخت قبوض
- صفحه کلید
- بارکد
- پرداخت اقساط تسهیلات متمرکز (درحال حاضر غیرفعال است)
- پرداخت خاص (درحال حاضر غیرفعال است)
پیگیری قبوض
صورتحساب
تغییر رمز
- تغییر رمز اصلی کارت
- تغییر رمز دوم کارت
مشتریان و هموطنان محترم میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از این خدمت، به شعب سراسر کشور مراجعه و یا به مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره تلفن 02142931010 تماس حاصل نمایند.