یکشنبه 31 تیر 1403  
 
Sunday, July 21, 2024  
 
الأحد, محرم 15, 1446  
 

منشور اخلاقی

منشور اخلاقی موسسه اعتباری نور

کارکنان
ما مدیران و کارکنان موسسه اعتباری نور به عنوان یک نهاد مالی، متعهد به حفظ بالاترین استانداردهای اخلاقی در ارائه خدمات به مشتریان، با صداقت و شفافیت و انصاف هستیم.
 این منشور، سندی است که تعهد ما به رعایت ارزش‌ها و اصول اخلاقی در تمامی فعالیت‌ها و تصمیمات را نشان می‌دهد و  نمادی از اعتماد است که جامعه، مشتریان و کارکنان به یکدیگر خواهند داشت. لذا و به منظور تحقق اهداف متعالی موسسه در اعتقاد به باورهای زیر هم پیمان می شویم :


اخلاق حرفه ای
  1. امانت داری به عنوان یکی از اصول اصلی در صنعت بانکداری
  2. رعایت قوانین و مقررات در جهت حفظ منافع ملی و ممنوعیت ارائه هرگونه خدمات بانکی غیر قانونی
  3. اجتناب از تعارض منافع و انجام وظایف همسو با اهداف  و استراتژی های موسسه
  4. شفافیت، انصاف و پایبندی به اصول اخلاقی در ارتباط با مشتریان
  5. ارزش آفرینی و سودآوری برای سهامداران خرد و کلان با اتخاذ راهبردها و تصمیمات مناسب
مشتری مداری
  1. رضایت مشتریان  به عنوان سرمایه های واقعی موسسه و محوری ترین ارزش سازمانی
  2. تمرکز بر نیازها و ترجیحات مشتریان و  اهتمام کامل در ارائه خدمات با کیفیت بر اساس فن آوری های نوین بانکی
  3. پاسخگویی سریع و کارآمد و انجام امور مراجعان در کوتاهترین زمان ممکن
  4. حفظ امنیت اطلاعات مشتریان از تهدیدهای مختلف
مدیریت دانش
  1. یادگیری سازمانی  به عنوان یک فرآیند سنجیده و مستمر به منظور بهبود عملکرد سازمان و ارتقای توانمندی‌های کارکنان
  2. ارتقاء فرهنگ سازمانی و بهبود مستمر آن با استفاده از برنامه های نوین آموزشی
  3. به اشتراک گذاری دانش، همزمان با ایجاد فرصت‌ها و شرایط محیطی با استفاده از فن آوری های نوین
  4. استفاده بهینه از دانش برای بهبود عملکرد و ایجاد ارزش افزوده
مسئولیت اجتماعی
  1. تعامل با ذینفعان و تلاش در جهت جلب رضایت آنان در راستای تامین نیازها و خواسته ها در چارچوب قانون
  2. ارتقاء فرهنگ مشارکت‌گرایانه و حضور فعال در مسائل اجتماعی و محیط زیستی
  3. تلاش در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارتقای اثر بخشی اجتماعی و اقتصادی موسسه
.

خدمات الکترونیک

ارتباط با ما