• EN
  • جمعه ٣٠ فروردين ١٣٩٨

راهنمای نصب و راه اندازی

راهنمای نصب و راه اندازی

 

فرآیند نصب و فعال سازی همراه بانک

1-وجود حساب متمرکز و کارت بانکی مرتبط با حساب و رمز دوم کارت در مؤسسه اعتباری نور الزامی است .

2-در صورت عدم وجود ، ابتدا باید افتتاح حساب گردد .

3-لازم است متقاضی به یکی از شعب مؤسسه اعتباری نور برای تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک مراجعه نماید .

1-3 : احراز هویت کامل صاحب حساب باید توسط کارمند شعبه انجام شود .

2-3 : از صحت شماره تلفن همراه درج شده در فرم فوق اطمینان کامل حاصل گردد .

4- کارمند شعبه پس از احراز هویت  نسبت به ارائه ی رمز حساب به متقاضی اقدام می نماید .

5-کارمند شعبه نسبت به فعالسازی سیستمی سامانه اقدام می نماید .

6- متقاضی می تواند با مراجعه به وب سایت مؤسسه اعتباری نورwww.noorbank.ir  پس از دانلود نسخه همراه بانک (اندروید یا IOS) نسبت به نصب و فعال سازی آن روی گوشی خود اقدام نماید .

1-6 : فایل راهنمای نصب نسخه IOS هم از همان مسیر قابل دسترس می باشد .

2-6 : در صورت وجود سامانه ی بلوتوث سندر در شعبه از این امکان هم می توان استفاده نمود .

7- متقاضی پس از نصب نرم افزار در گوشی و باز کردن سامانه ، ابتدا به انتخاب خود نام کاربری و کلمه عبور دلخواه برای ورود به سامانه را در تلفن همراه خویش ایجاد می نماید .

1-7 : متقاضی پس از ورود به سامانه ی همراه بانک با استفاده از گزینه ی سایر خدمات و انتخاب گزینه ی لیست حساب ها ، با درج شماره حساب و رمز حساب اقدام به معرفی حساب می نماید .

2-7 : کلیه ی تراکنش های غیر مالی ( رویت مانده حساب ، رویت صورتحساب و ... ) بلافاصله قابل انجام است ولی انجام تراکنش های مالی ( انتقال وجه ) از روز بعد قابلیت انجام دارند .

محاسبه شبا

می توانید با استفاده از شماره حساب نور خود شماره شبا را دریافت نمائید .

سامانه رسیدگی به شکایات

پیشنهادات و انتقادات و یا شکایات خود را می توانید از طریق این سامانه ارسال نمائید .

شعب سراسر کشور

لیست شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور به همراه آدرس و شماره تماس در این بخش وجوددارد.

ساعات کار شعب

در این بخش می توانید ساعات کار شعب در ایام هفته را ملاحظه نمایید .